Fibocount

Ons team

Een goede/boeiende mix van ervaring en jong geweld. Kent u ons nog niet? Dan stellen wij ons graag even voor.

 

Michael Smet

Bestuurder/partner

Alles startte in 2013 met het behalen van mijn diploma binnen de afstudeerrichting accountancy & fiscaliteit aan de Karel de Grote hogeschool in Antwerpen.

Ik had het geluk om direct na mijn studies te kunnen starten als dossierbeheerder in een accountantskantoor, waar ik mijn huidige businesspartners heb leren kennen. Het was voor mij direct duidelijk dat ik in deze sector verder wou groeien met het behalen van mijn ITAA-erkenning als logisch gevolg. Nu enkele jaren later sta ik samen met mijn businesspartners aan het hoofd van dit jong en dynamisch kantoor met als doel toegevoegde waarde te bieden aan onze cliënten. Kennis overdragen aan jonge/nieuwe medewerkers maakt deel uit van mijn dagelijks takenpakket. Elke werkdag zit nog steeds vol met nieuwe uitdagingen, die ik nog altijd met evenveel enthousiasme aanga. Onze klanten ontzorgen is mijn drijfveer.

 

 

Sandra Oyen

Bestuurder/partner

Tot 2015 ben ik altijd actief geweest als dossierbeheerder in de financiële/fiscale adviesverlening met een specialisatie binnen accountancy. Met mijn jarenlange ervaring heb ik in 2015 de sprong gewaagd naar het ondernemerschap en ben ik gestart met de uitbouw van een eigen kantoor. Een kantoor dat dagelijks alles uit de kast haalt om zijn klanten volledig te ontzorgen - van administratie tot en met boekhouding en dit op maat van elke klant. Daphne, Michael en ik hebben een professionele achtergrond waardoor we elkaars competenties door en door kennen en waarderen. Door de veranderende en digitaliserende accountancywereld, hebben wij de handen in elkaar geslagen. Met dit jonge en ambitieuze team werken we verder aan onze gezamenlijke droom, een kantoor uitbouwen dat er dagelijks naar streeft om de klanten zo veel als mogelijk te ontzorgen met hun administratieve verplichtingen, een punctuele boekhouding te voeren en advies op maat te geven.

 

 

Michelle Huion

Dossierbeheerder

Als jongste van dit team ben ik kort na mijn stage in 2017 vol enthousiasme gestart als junior dossierbeheerder onder begeleiding van Daphne & Michael. Wanneer zij begonnen zijn aan dit nieuwe avontuur heb ik geen seconde getwijfeld om hiermee in te stappen. Ik ben dan ook trots om van dit jonge maar ervaren team deel uit te maken. Na mijn opleiding Accountancy en Fiscaliteit heb ik ook nog een postgraduaat Tax en Accountancy gevolgd om mijn kennis in het vakgebied nog verder uit te diepen en deze heb ik succesvol afgerond. Momenteel ben ik stagiaire aan het I.T.A.A., het beroepsinstituut om de titel als accountant te kunnen behalen. Ik zou mezelf omschrijven als een leergierig, gemotiveerd en goedlachs persoon.

 

 

Kirsten Joos

Junior dossierbeheerder

 In 2016 studeerde ik af aan de afstudeerrichting “administratie vrije beroepen”, waar de interesse voor ‘vrije beroepen’ alleen maar toenam.

Ondertussen deed ik al enkele jaren ervaring op in zowel een gerechtsdeurwaarderskantoor, een advocatenkantoor als in de logistieke sector. In 2021 kreeg ik door Daphne & Michael een ongelooflijke kans aangeboden, waarvoor ik hen zeer dankbaar ben. Sindsdien maak ik deel uit van het team als junior dossierbeheerder en startte ik terug met mijn studies accountancy-fiscaliteit.

 

 

Karen Remon

Junior Dossierbeheerder

Als mama van drie kindjes ben ik een bezige bij. Ik hou enorm van sociale contacten en gedurende 13 jaar heb ik dat in de zorgsector laten zegevieren. In 2020 kreeg ik echter de drang om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Dat was de start van een opleiding Boekhoudkundig bediende. Sandra, Michael en Daphne gaven me de mooie kans om mijn opleiding (die ik in juni 2022 afmaak) te combineren met praktijkervaring. Ik ben enorm blij om in dit dynamische team terecht te komen en dagelijks bij te mogen leren.

 

 

Daphne Van Der Heyden

Bestuurder/partner

Vanuit mijn doorgedreven passie voor de job haal ik, sinds het beëindigen van mijn studies Accountancy & Fiscaliteit in 2009, het onderste uit de kan voor iedere klant. Onderaan de ladder begonnen als junior dossierbeheerder, het behalen van mijn beroepstitel en ondertussen sinds begin 2019 bestuurder. Samen met mijn business partners leiden wij dagdagelijks alles in goede banen om zo te zorgen voor een punctuele boekhouding en advies op maat van uw onderneming.

 

 

Caroline Dieltiens

Management assistant / backoffice medewerker

Ik ben afgestudeerd als kinderverzorgster in 2004 en vond het na 9 jaar tijd voor een nieuwe uitdaging. 

Dankzij de kansen die ik heb gekregen ben ik sinds 2014 aan het werk als management assistant. Door een goede begeleiding op de werkvloer blijf ik groeien en leer ik nog dagelijks bij. Dit zorgt ervoor dat elke dag weer een nieuwe uitdaging is die ik met beide handen grijp. Gezien mijn sociale achtergrond is het contact met de klanten voor mij van groot belang alsook met de collega’s. Ik ben dan ook  zeer dankbaar dat ik deel mag uitmaken van dit jong en dynamisch team.

 

 

Elise Panis

Freelance

 

In 2014 behaalde ik mijn diploma accountancy & fiscaliteit. Tijdens deze opleiding leerde ik ook Michael kennen. Mijn eerste werkervaring deed ik op als Finance consultant op projectbasis en binnen een fiduciaire. Na 5 jaar heb ik een volledige wending gemaakt in mijn carrière. Sindsdien sta ik dit fantastische team bij tijdens de drukke periodes om zo alle deadlines te halen.

 

 

Word jij onze nieuwe collega?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste senior dossierbeheerder/accountant om ons dynamisch en jong kantoor in het Waasland te versterken.

Bekijk onze openstaande vacature.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial