Ons team heeft heel wat expertise in huis om jullie bij te staan bij jullie ondernemerschap.

Accountancy

We verwerken je boekhouding volledig digitaal en garanderen jou een verwerking van nieuwe documenten binnen de 24 uur. Door onze digitale aanpak heb je bovendien 24/7 toegang tot jouw individuele dossier. Start je met een vennootschap of ben je op zoek naar advies waar je écht mee verder kunt?

Contacteer ons gerust, we helpen je graag verder.

Tax

We streven naar een maximale fiscale optimalisatie van je inkomsten binnen de regels van de wet en op maat van de klant. Hierbij zorgen we voor een correcte behandeling van alle nodige aangiftes zoals btw-aangiftes, personenbelasting en de vennootschapsbelasting. Ook de eventuele groepsstructuur van je bedrijf wordt minutieus onder de loep genomen om zo efficiënt en belastingvriendelijk mogelijk te kunnen ondernemen. Bij fiscale controles kun je 24/7 rekenen op onze professionele begeleiding zodat je niet voor fiscale verrassingen komt te staan.


Heb je buitenlandse klanten of werk je samen met een bedrijf met een buitenlands btw-nummer? No stress, wij nemen contact met hen op en zorgen dat de boekhouding correct en professioneel verloopt, van A tot Z met de puntjes op de I. Let wel: we doen geen aangifte personenbelasting in het buitenland.

Strategische denkpartner

We verwerken niet alleen jullie financiële cijfers maar nemen ook alle boekhoudkundige verplichtingen voor onze rekening. Daarnaast denken we graag mee over een efficiënte strategie om jullie als bedrijf te laten groeien. Dit doen we in samenwerking met Bottomlines, een gespecialiseerd databedrijf dat aan de hand van financiële gegevens professioneel groeiadvies geeft. Hierbij worden bestaande processen geëvalueerd en geoptimaliseerd en wordt het personeelsbeleid onder de loep genomen. Hun maandelijkse (online) sessies geven je slimme tips en tricks waardoor je je als bedrijf in de meest optimale omstandigheden kunt focussen op het ultieme bedrijfsdoel: groeien.

Let wel: deze samenwerking geldt alleen voor Belgische klanten.

Tools

Om jullie boekhouding zo efficiënt mogelijk te kunnen verwerken, werken we uitsluitend met innovatieve tools zoals Yuki, Silverfin, Codabox en Accounton. Wat onze klanten vertellen over onze dienstverlening?

Onze klanten

‘Drie redenen waarom Qollabi voor Fibocount koos:

  1. Digital First
  2. Pro-actief
  3. Betrouwbaar.

‘Het laatste jaar heb ik meer dan 5 bedrijven en éénmanszaken aanbevolen om met Fibocount te werken.’

What Makes FIBOCOUNT special is that the company is build to serve as one’s business partner to achieve one’s Goal and objectives as a client. 
They really get under the skin of things and think the business and take Your issues personal.

We at MSB-Spirits BV are still a small start-up, sourcing our premium blended aged Rum from the Netherlands and soon Canada too and are on a journey to scale-up from scratch. We could not hope for a better financial expertise partner to realise this ambitious endeavour.

Our client base is from around  the world and we have had to deal with multiple challenges from the Covid-19 business impact to other related commercial issues such as glass supply. The one thing I can be certain of is to have FIBOCOUNT at my side as sparring partner to make the best possible choices, which allows me in turn to focus our energy on building top-line and lead my team. They add real value and are an integral part to our business model and ensure effective efficiencies to be realised.

Aldus Steffi (medewerkster):

“Het team van Fibocount staat steeds klaar voor advies en snelle antwoorden. Hun dienstverlening is klantvriendelijk, duidelijk en vergemakkelijkt ons werk! Het is fijn om telkens dezelfde contactpersoon te hebben die heel gemakkelijk bereikbaar is.”

Aldus Valerie (bestuurder):

“We zijn al jaren klant bij Fibocount en zeer tevreden. De service is  optimaal, zeer klantgericht, meedenkend en vooruitkijkend. De technologie die gebruikt wordt is altijd vooruitstrevend en goed gekozen om een heel deel tijd te besparen voor de klant. Maar ook de expertise achter de technologie is steeds up to date en met de nieuwe inzichten bijgevuld. 

Kortom wij kiezen met veel overtuiging voor Fibocount omwille van Klantgerichtheid, Innovatief denken en tonnen expertise!”

Van onze diensten gebruikmaken?

Contacteer ons dan zeker via de onderstaande knop.

Door de losse en familiale sfeer voel ik me hier echt thuis. Iedereen helpt elkaar en er is heel wat waardering voor wat we doen. We worden goed begeleid en opgevolgd en krijgen vaak de kans om interessante opleidingen te volgen om zo nog een betere versie van onszelf te worden. Bij beslissingen voor het personeel wordt echt rekening gehouden met onze mening en dat voelt goed. Ook na het werk wordt er geregeld wat georganiseerd en dat is altijd wel fun. Ik ben blij dat ik in het Fibocount team zit!

Michelle Huion dossierbeheerder

We vullen elkaar goed aan en dat zorgt voor een toffe samenwerking en een sterke band. De sfeer is gewoon top!

Caroline Dieltiens management assistent en backoffice medewerker

Vanaf mijn eerste dag voelde ik me zeer welkom en kreeg ik de juiste begeleiding. Je wordt gehoord als werknemer en er wordt aandacht gegeven aan ons welzijn (zowel fysiek als mentaal). Wanneer je in de werkweek opstaat en met plezier naar je werk vertrekt, dan weet je dat je goed zit!

Doris Haxhiaj Junior dossierbeheerder

Bij Fibocount maak je echt deel uit van het team en kan je altijd bij elkaar terecht voor vragen. Dat zorgt voor een goede en vertrouwde sfeer waarin je helemaal jezelf kunt zijn.

Karen Remon junior dossierbeheerder